درباره اصلح بودن لیست جامعه مدرسین شهادت شرعی می‌دهیم/ همواره اصالت با فهرست جامعه مدرسین بوده است
درباره اصلح بودن لیست جامعه مدرسین شهادت شرعی می‌دهیم/ همواره اصالت با فهرست جامعه مدرسین بوده است
عضو جامعه مدرسین گفت با بیان اینکه "جامعه مدرسین از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز برای همه نیروهای انقلاب، جریان‌های حوزوی و انقلابی مرجع بوده است"، گفت: اعضای جامعه مدرسین درباره اصلح بودن فهرست انتخاباتی خود شهادت شرعی می‌دهد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری تسنیم آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه، جامعه مدرسین مرجعیت اساسی و اصلی بین نیروهای انقلاب بوده و هست، گفت: جامعه مدرسین نهادی علمی، فقهی، خبره و سیاسی است که مأموریت های بزرگ دینی را به عهده دارد و همواره مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه، جامعه مدرسین، مرجع‌شناس و خبره شناس است، تصریح کرد: اعضای جامعه مدرسین مشکل از مجتهدان نخبه حوزه هستند و افراد مؤثر انقلاب از جمله فقهای محترم شورای نگهبان از بطن جامعه مدرسین هستند.

آیت‌الله کعبی با اشاره به فهرست جامعه مدرسین برای انتخابات آتی مجلس خبرگان، گفت: ما به‌عنوان جامعه مدرسین به همه داوطلبان مجلس خبرگان رهبری احترام قائل هستیم اما درباره فهرست جامعه مدرسین اطمینان داریم و شهادت شرعی می‌دهیم که این فهرست برای صیانت از رهبری، استمرار رهبری و حرکت انقلاب اسلامی در مدار ولایت، اصلح است؛ لذا بر همین اساس است که همواره در انتخابات خبرگان، بیش از ۹۹ درصد مردم به فهرست جامعه مدرسین اعتماد می‌کنند.

این عضو جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز برای همه نیروهای انقلاب، جریان‌های حوزوی و انقلابی مرجع بوده و مرجعیت جامعه مدرسین برای همه نیروهای انقلابی، اصالت دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم