در نحوه بانکداری از سایر کشورها به شدت عقب هستیم / واحدهای تولیدی می‌بایست با تمام پتانسیل فعال باشند
در نحوه بانکداری از سایر کشورها به شدت عقب هستیم / واحدهای تولیدی می‌بایست با تمام پتانسیل فعال باشند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به بانکداری الکترونیکی گفت: بانک‌ها بهتر است به جای کاغذ بازی و ایجاد صف‌های شلوغ به فکر بانکداری الکترونیکی و نوین باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب با تاکید بر حل مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی اظهار داشت: از مجموعه دولت و بانک‌ها انتظار می‌رود تسهیلات تخصیص یافته برای واحدهای تولیدی را هرچه زودتر پرداخت کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه بانک‌ها به بحث بانکداری الکترونیکی گفت: این مدل بانکداری و کاغذ بازی در  بانک‌های ما اشتباه و از مُد افتاده است.

وی افزود: در حوزه بانکداری الکترونیکی از سایر کشورهای دنیا بسیار عقب مانده‌ایم و همین باعث شده که شاهد صفوف شلوغ  در بانک‌ها به صورت فیزیکی باشیم و این یعنی عقب ماندگی در حوزه بانکداری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخواست بانک‌ها جهت ضمانت وام آن هم به تعداد زیاد را مایه تاسف عنوان کرد و گفت: بانک‌ها باید به صورتی مدیریت کنند که وام‌های با مبالغ کم نیازی به چند ضامن نداشته باشد.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: همانطور که در مجلس و دولت تصویب شده است برای وام ۳۰۰ میلیون تومان بانک‌ها نباید بیشتر از یک ضامن از فرد وام گیرنده تقاضا داشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان از پیگیری برای افزایش تسهیلات و اعتبارات برای واحدهای تولیدی بناب خبر داد و گفت: با جدیت به دنبال پویایی و نشاط در واحدهای تولیدی هستیم تا میزان اشتغال در شهرستان بناب بیشتر از این شود.

  • نویسنده : داود زیبائی