دستگیری سارق و مالخر وزنه‌های تراکتور در مراغه
دستگیری سارق و مالخر وزنه‌های تراکتور در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق و مالخر وزنه‌های تراکتور با ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداوسیما؛ سرهنگ فارسی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وزنه تراکتور هایشان در روستا‌های اطراف، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت‌ها در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی آیت الله غفّاری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های تخصصی رد پای سارق سابقه داری را در رابطه با این سرقت کشف کردند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی، متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعتراف سارق به ۲۳ فقره سرقت وزنه‌های تراکتور با همدستی یک نفر مالخر در روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان خاطرنشان کرد: تعدادی از این وزنه‌ها کشف و مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از اجرای طرح توقیف وسایل نقلیه شوتی، تغییر وضعیت و ایجاد کننده آلودگی صوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی ادامه داد: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی و آلودگی صوتی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیرى از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین آلودگی صوتی در شهرستان مراغه به مرحله اجرا در آمد.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح ۴۶ دستگاه انواع خودرو که با نصب تجهیزات و دستکاری غیر متعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، در شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۴۶ دستگاه وسیله نقلیه ۸۵ دستگاه که دارای تخلف دیگر بودند اعمال قانون شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی