دشمنان از امنیت کشور ما خوشحال نیستند/ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر
دشمنان از امنیت کشور ما خوشحال نیستند/ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر
صبح امروز جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان بناب موضوع برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر و همچنین هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور شهرستان بناب با حضور فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از روؤسای ادارات شهرستان بناب در محل فرمانداری بناب برگزار شد.

رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب در ابتدای این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کرمان اظهار داشت: حادثه تلخ و تروریستی کرمان و به تبع آن شهید شدن جمعی از هموطنان ما باعث اندوهگین شدن کل مردم کشور شد.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به ویژگی‌های مهم و بارز سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید بزرگوار در راستای امنیت کشور و ملت ایران بزرگترین هستی خود یعنی جانش را فدا کرد.

وی تصریح کرد: در این کشور هر روز عده ای جان خود را برای امنیت به  ملت هدیه می‌کنند تا ما بتوانیم در سایه این امنیت راحت زندگی کنیم و این بهترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از امنیت امروز این کشور به شدت ناراحت هستند، گفت: برخی از قدرت‌های غربی و رژیم منحوس اسرائیل با اقدامات ناجوانمردانه خود مانند اقدام تروریستی کرمان به دنبال ناامن جلوه دادن فضای داخلی این کشور هستند.

رضا لعلی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود ضمن گلایه از صحبت عده‌ای در فضای مجازی با کلمات تمسخر انگیز برای شهدای کرمان گفت: متاسفانه عده‌ای از سلبریتی ها که خود از مال این ملت به جایگاهی رسیده‌اند در فضای مجازی به دنبال تخریب کردن نام شهدا هستند و قطعاً مسئولان قوه قضایی با آنها برخورد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان بناب گفت:  این ایام برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم بوده و انتظار می‌رود ادارات مربوطه به نحو احسن در برگزاری برنامه‌ها مشارکت کنند.

وی افزود بهتر است ادارات و شهرداری بناب برخی از بخشش‌ها و تخفیفات ویژه خود را به این ایام اختصاص بدهند تا مردم متوجه باشند که این ایام از مهم‌ترین ایام نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان برگزاری باشکوه هرچه تمام انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و گفت: ادارات موظف هستند بدون جانبداری از کاندیدای خاص به دنبال با شکوه برگزار کردن انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشند.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : زهراتوماج
  • منبع خبر : صدای بناب