دیدار و گفتگو پرسنل امور آبیاری شهرستان بناب با رئیس دادگستری بناب
دیدار و گفتگو پرسنل امور آبیاری شهرستان بناب با رئیس دادگستری بناب
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه مدیر امور آب بناب به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب و جمعی از همکاران با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه مدیر امور آب بناب به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب و جمعی از همکاران با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و عرض خدا قوت به این عزیزان دیدار کردند.

در ابتدای دیدار مهندس علی نصیری ضمن عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و همکاری همه جانبه مدیران و کارکنان دادگستری درمانت ارزشمندشان تقدیر و تشکر کرد و ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت منابع آب شهرستان بناب بر لزوم تعامل و هم افزایی بیشتر در راستای رفع دغدغه های حوزه آب شهرستان تاکید کرد.

رئیس محترم دادگستری نیز ضمن تشکر از همکاری صمیمانه امور منابع آب شهرستان اعلام کرد: آماده هرگونه همکاری در زمینه پیشبرد اهداف حفاظتی از منابع آب شهرستان هستیم.

گفتنی است در پایان این دیدار از طرف سازمان امور آبیاری استان آذربایجان شرقی لوح تقدیر با هدف تقدیر و تشکر از از حمایت ها و همکاری دادگستری شهرستان بناب با این سازمان به رئیس دادگستری بناب اهدا گردید.

انتهای پیام/ داود زیبائی