رئیس راهداری بناب اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای راهداری بناب بسیار کم است / رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از کلنگ زنی خانه جوان خبر داد
رئیس راهداری بناب اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای راهداری بناب بسیار کم است / رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از کلنگ زنی خانه جوان خبر داد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب از بدهی این نهاد خدمات رسان به پیمانکاران و کمبود اعتبارات استانی گلایه کرد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی سلیمانی فرد صبح امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی شهرستان بناب با اشاره به آسفالت ریزی گسترده در سال ۱۴۰۱ در بناب گفت: در این سال بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در چند مسیر آسفالت ریزی داشتیم که تنها ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی به ما تخصیص داده شد.

وی افزود: با ۴۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی تنها می‌توانیم بخشی از بدهی خود به پیمانکاران را واریز کنیم و چیزی حدود ۷۰ میلیارد ریال دیگر همچنان به پیمانکار بدهکار خواهیم ماند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب توجه بیشتر مسئولان به بودجه این نهاد خدمات رسان را خواستارشدوگفت: با توجه به حجم مطالبات و وظایف این نهاد می‌بایست به بودجه استانی شهرستان بناب در حوزه راهداری توجه بیشتری شود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب از جذب اعتبارات برای کلنگ زنی خانه جوان در شهرستان بناب خبر داد و گفت: به همت مسئولین شهرستان بناب به خصوص نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی برای کلنگ زنی خانه جوان جذب شده است.

سید مجید یزدانی هدف از احداث خانه جوان در بناب را فعالیت بیشتر در حوزه جوانان عنوان کرد و گفت: در همین راستا تمامی موسسات مردم نهاد  به صورت واحد و یکپارچه در این خانه مستقر و فعالیت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در پایان اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیارد ریالی برای حوزه ورزش و جوانان از محل اعتبارات استانی را توجه مسئولان به این حوزه عنوان کرد و گفت: با وجود گسترده بودن حوزه کاری اما تخصیص همین مقدار اعتبار نشان می‌دهد مسئولان شهرستان و استان توجه ویژه‌ای به ورزش و جوانان دارند.

  • نویسنده : داود زیبائی