زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان بناب نواخته شد+ تصاویر
زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان بناب نواخته شد+ تصاویر
صبح امروز در اولین روز سال تحصیلی جدید زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت پایلوت در مدرسه هنرستان کار و دانش دخترانه نور و هنر شهرستان بناب به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در دومین روز از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید زنگ آغاز تحصیلی تمامی مدارس شهرستان بناب که به صورت پایلوت در هنرستان کار و دانش دخترانه نور و هنر شهرستان بناب با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: امسال بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در ۳۰۰ مدرسه در سطح شهرستان بناب سال تحصیلی را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه آموزش حضوری کامل ترین و جامع ترین نوع آموزش است، گفت: در ایام کرونا دانش آموزان به صورت مجازی تحصیل می‌کردند که این امر سبب آسیب در تحصیل و کاهش کیفیت تحصیلی آنها شد.

محمود پورلطفعلی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت کرونایی بناب آبی می باشد، گفت: خوشبختانه تمامی شرایط برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری فراهم است اما دانش آموزان نباید فراموش کنند که بیماری کرونا به صورت کامل پایان یافته و می بایست همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد ثبات وضعیت کرونایی حال باشیم.

گزاذش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی