سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد
سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد
حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در مجموعه سرچشمه پیرامون مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در مجموعه سرچشمه پیرامون مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد چشمگیر سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگ‌سازی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف مأموریتی خود عملکرد موفق و درخشانی داشته و ما اعتماد و امید زیادی به این سازمان داریم؛ البته فکر می‌کنیم بعضی دستگاه‌های دولتی نسبت به گستره وسیع مآموریت‌ها و عملکرد سازمان تبلیغات توجیه نیستند که این موضوع قدری روند همکاری‌های مختلف از جمله تخصیص مالی به این سازمان را با کندی مواجه می‌کند.

آقا تهرانی همچنین گفت: حوزه هنری علاوه بر کار محتوایی انقلابی و قابل دفاع، نگاه جدی‌ای به استان‌ها هم داشته که این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید برای رسیدن به این هدف راهبردی از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور در تولید آثار خود بهره کافی و لازم را ببرد تا بتواند اتفاقات بهتری رقم بزند. ضمن آنکه توجه به اقشار مختلف جامعه و هم‌چنین توجه به چرخه اقتصادی تولیدات هنری هم که در برخی تولیدات اخیر حوزه هنری قابل مشاهده است اقدامات خوب و قابل توجهی است.

هم‌چنین احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ اسلامی در کشور گفت: نگاه ما در مجلس شورای اسلامی، نتیجه محور است و امروز شاهد خروجی‌های مناسب و نتایج خوبی از سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف هستیم.

راستینه خواستار ورود جدی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به عرصه شبکه‌های نمایش خانگی شد و این بستر پخش محتوا را دارای اهمیت جدی در فرهنگ‌سازی برای مردم دانست.

زهره سادات لاجوردی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و نقش‌آفرینی جدی حوزه هنری در تولیدات هنری، خواستار افزایش تولیدات سینمایی و تلویزیونی حوزه هنری با موضوع خانواده شد.

در ابتدای این جلسه نیز مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به توضیح بخشی از اقدامات اخیر خانواده سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری پرداختند.

گفتنی است، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، حمید قره‌داغی، معاون اداری و مالی حوزه هنری، حجت‌الاسلام عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی نراقیان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی و علی مرادخانی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر مسؤولان حاضر در این نشست بودند.