سالروز یک اتفاق تاریخی در تراکتور
سالروز یک اتفاق تاریخی در تراکتور
امروز سالگرد نخستین قهرمانی تراکتور در رقابت‌های فوتبال کشور است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از  خبرگزاری «آناج»، ۱۰ سال پیش در چنین روزی به مورخه ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ هجری شمسی، تیم‌ تراکتور برای اولین بار فاتح رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور شده و جشن قهرمانی گرفت.

تراکتوری‌ها در این مسابقات با هدایت مجید جلالی کارشان را شروع کرده و پس از عبور از سد تیم‌های ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان و راه‌آهن به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

اما فرمان این تیم از مرحله نیمه‌نهایی با جدایی مجید جلالی به تونی اولیویرای پرتغالی سپرده شد و این سرمربی محبوب با بازگشت به تبریز کار نیمه‌تمام آقا معلم را تمام کرد!

تراکتور با سرمربیگری تونی در این مرحله در سرمای استخوان‌سوز تبریز با تک گل سعید دقیقی توانست فولاد خوزستان را نیز از سد راهش بردارد و گام به دیدار نهایی گذاشت.

تیم تحت امر تونی‌ اولیویرا در فینال با وجود اینکه طبق قرعه میهمان مس کرمان بود اما بازهم با گلزنی سعید دقیقی یک بر صفر حریفش را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر برد.

این قهرمانی شهر تبریز را غرق در شور و شعف کرد و هواداران تراکتور پس از پایان بازی با حضور در خیابان‌‌های شهر به جشن و شادمانی پرداخته و کارناوال شادی برپا کردند.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج