سرمایه‌گذاری کلان دولت برای پروژه‌های نیمه تمام در بناب/اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس
سرمایه‌گذاری کلان دولت برای پروژه‌های نیمه تمام در بناب/اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس
مقام عادی دولت در شهرستان بناب با اشاره به سرمایه‌گذاری کلان دولت آیت الله رئیسی در شهرستان بناب، گفت:از ابتدای دولت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در این شهرستان توسط دولت سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم دداستینگ کوره‌های ذوب القایی فولاد صنعت بناب در جمع خبرنگاران استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از ابتدای دولت آیت الله رئیسی تا به امروز بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، صنعتی و کارگاهی در شهرستان بناب انجام شده است.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف دولت فعلی اتمام پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد، گفت: در همین راستا بیش از ۲۸ پروژه درمانی و چندین پروژه ورزشی و خدماتی در این شهرستان در حال تکمیل و بهره‌برداری هستند.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب دولت آیت الله رئیسی توجه به اتمام پروژه نیمه تمام فاز دوم نیروگاه حرارتی سهند بناب است که با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیون دلار این پروژه در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

لعلی خاطرنشان کرد: چندین پروژه بزرگ دیگر از جمله پروژه بزرگ کنارگذر شرقی، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی، استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب و چندین پروژه خدماتی و عمرانی دیگر در این شهرستان با رشد بسیار چشمگیری در حال اتمام هستند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه دولت آیت الله رئیسی به دنبال رزومه کاری و یا نمایش اقدامات و خدمات خود نیست، گفت: اگر دولت به دنبال خودنمایی بود قطعاً برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام که از دولت قبلی باقی مانده‌اند این گونه اعتبارات بزرگ را مدنظر قرار نمی‌داد.

فرماندار شهرستان بناب در انتهای صحبت‌های خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: این انتخابات برای ادامه کشور و امنیت بسیار اهمیت داشته و مردم می‌بایست با مشارکت صددرصدی خود آینده کشور را خود تعیین کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی