سلامت انتخابات، اولویت ستاد انتخابات آذربایجان شرقی
سلامت انتخابات، اولویت ستاد انتخابات آذربایجان شرقی
معاون سیاسی _امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخابات اسفند ماه امسال را ان شاءالله در بستر مردم سالاری دینی در نهایت سلامت و پر شور برگزار می‌کنیم.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه سلامت و امنیت انتخابات برای ما اولویت دارد اضافه کرد: هیچ یکی از دست اندرکاران انتخابات، حق ندارند له یا علیه هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی موضع گیری کنند.

وی ادامه داد: باید با هم افزایی و کمک همه جانبه هیئتهای اجرایی و نظارت، انتخاباتی پرشور و باصلابت برگزار کنیم که برگ زرینی بر صفحات کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی بیفزاید چرا که با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خواب آشفته معاندان و دشمنان کشورمان برای کاهش مشارکت و توطئه‌های مختلف تعبیر نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از توان رسانه‌ها برای تبیین جرایم انتخاباتی کوشید و مردم بدانند که مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو، عامل تولید قدرت و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
در این جلسه اعلام شد که کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اقدامات گسترده‌ای را برای ارتقای زیرساخت فیبر نوری در ۲۷ بخشداری استان جهت تسهیل و سلامت برگزاری انتخابات انجام داده است.

همچنین اعلام شد که کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان تاکنون ۲۲ دوره آموزشی مرتبط با انتخابات با شرکت ۴۹۰ نفر از اعضای هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها برگزار کرده است و حدود ۹۷ درصد مردم آذربایجان شرقی در زمان برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال دارای کارت ملی خواهند بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مردم آذربایجان شرقی از ۱۳ حوزه انتخابیه ۱۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی