سیاست بازدارندگی ما مبتنی بر صلح و عدم جنگ است
سیاست بازدارندگی ما مبتنی بر صلح و عدم جنگ است
عضو شورای ائتلاف گفت: اگر در کشور اقتدار داریم بخاطر سیاست بازدارندگی است. اینکه بگویند ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکایی دست دارد یک دروغ بزرگ است.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در گردهمایی داوطلبان نمایندگی تهران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه مجلس و دولت کنونی دو نهاد انقلابی است که در خدمت مردم هستند و زحمات بسیار زیادی کشیدند و امروز باید یک گام جلوتر برویم که دولت و مجلس انقلابی کارهای بزرگ‌تری انجام دهند.

وی افزود: باید یک بار دیگر به به انقلابمان و به اماممان و آن اتحادهای بزرگی که انقلاب را پیروز کرد و جنگ را پیروز کرد برگردیم. اساس ارزش‌های انقلاب از زبان امام عزیز ما توحید کلمه و کلمه توحید است. همه چیز از این دو کلمه برخاسته است.

رضایی گفت: سرچشمه همه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و وحدت مسلمین در توحید کلمه است. در سال‌های گذشته با یک جامعه جدید مواجه هستیم و وقتی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را بررسی کنیم، می‌بینیم تنها راه بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر در کشور اقتدار داریم بخاطر سیاست بازدارندگی است. اینکه بگویند ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکایی دست دارد یک دروغ بزرگ است؛ اینکه بگویند ایران به حماس دستور می‌دهد، یک دروغ بزرگ است زیرا که این سیاست ما نیست. امروز سیاست بازدارندگی ما مبتنی بر صلح و عدم جنگ است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات حدادعادل در خصوص قواعد انتخاب نامزدهای نهایی گفت: اگر قواعد بین ما حاکم باشد، سوءظن برطرف می‌شود. برادری با توسعه اخلاقی صورت نمی‌گیرد، باید صادقانه به قواعد عمل کنیم آن موقع سوءظن‌ها از بین می‌رود.

وی گفت: امروز در کشور نیازمند کارآمدی جمعی هستیم و در کنار کارآمدی فردی نیازمند کارآمدی ساختاری برای تکمیل کارآمدی در اداره کشور هستیم؛ چرا که هم داخل کشور فرصت‌های بسیار بزرگی داریم که از آن‌ها کم استفاده می‌کنیم و همچنین فرصت‌هایی در منطقه داریم که نمی‌توانیم از این فرصت‌ها است

فاده کنیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر