ضرورت تسهیل صدور مجوز برای موسیقی در شهرستان بناب
ضرورت تسهیل صدور مجوز برای موسیقی در شهرستان بناب
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سعی کنند شرایط و زمینه برای برگزاری برنامه‌های موسیقی در شهرستان #بناب را تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به نقل از فارس حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه هیجدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار این شهرستان اظهار کرد: مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سعی کنند شرایط و زمینه را برای برگزاری برنامه های موسیقی در شهرستان تسهیل کنند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بخاطر موافقت با برگزاری جشنواره نوزدهم موسیقی بناب بصورت ملی تصریح کرد: مسئولین شهرستان نیز آماده همکاری در این زمینه هستند و انتظار داریم از امروز استارت جشنواره نوزدهم زده شود.

 

باقری‌بنابی یادآور شد: ما نیز به نوبه خودمان در راستای تسریع در امر صدور مجوزهای لازم برای برگزاری جشنواره های موسیقی در سطح شهرستان تلاش خواهیم کرد.

 

استقبال هنرمندان بنابی از هیجدهمین جشنواره «آوای انتظار» 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب نیز در مراسم اختتامیه هیجدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار این شهرستان با ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره گفت: هیجدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار بناب در ۳ بخش شامل «گروه های عاشیقلار» ، بخش «کودک» و نیز «گروه های موسیقی سنتی و پاپ» برگزار شد.

 

حبیب صدقی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۸ گروه شرکت داشتند؛ افزود: گروه های هنری حاضر در جشنواره از شهرستان های بناب، مراغه، میاندوآب، ملکان و تبریز بودند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از استقبال بی نظیر شهروندان از سه روز برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره های فرهنگی و هنری دیگر از حمایت های مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و بخش خصوصی در امر برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

 

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و یکی از شهرهای پیشرو و فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری بوده و در طول سال چندین جشنواره از جمله موسیقی آوای انتظار، تئاتر، شعر و هنرهای تجسمی در این شهرستان برگزار می شود.بدون تردید علاوه بر تلاش های هنرمندان این شهرستان برای خلق آثار در زمینه های هنری و فرهنگی، زحمات شبانه روزی و حمایت های بی شائبه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب در تدارک ملزومات برگزاری برنامه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری از رموز موفقیت شهرستان در این زمینه بوده و غیرقابل کتمان است

  • نویسنده : داود زیبایی