ضرورت توجه مردم به انتخاب فرد اصلح برای ورود به مجلس
ضرورت توجه مردم به انتخاب فرد اصلح برای ورود به مجلس
امام جمعه موقت بناب گفت: انتخاب یک نماینده برای مجلس شورای اسلامی چند شاخصه دارد که اگر به آنها توجه کنیم، فردی اصلح در خانه ملت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امروز امنیت در کشور مرهون هوشمندی، اشراف و اقدامات به موقع سربازان گمنام امام عصر ارواحنا فداه در وزرات اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است که کیفیت و کمیت اقدامات صورت گرفته توسط این مجاهدان گمنام قابل تقدیر و تحسین است.

وی افزود: دامنه اقدامات امنیتی سربازان امام عصر (عج) در کشور و در سطح بین المللی گسترده است که رصد فضاهای مجازی، حقیقی و سایبری دشمنان نظام، انقلاب و اسلام از مهمترین فعالیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است که رشادت های این عزیزان را از صمیم قلب ارج می نهیم.

خطیب جمعه موقت بناب در ادامه خطبه ها با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: کار مجلس خبرگان رهبری تعیین ولی‌فقیه و نظارت بر کار ولی‌فقیه است و دیدیم که مجلس خبرگان بعد از ارتحال امام راحل با هوشمندی شخصیتی را به‌عنوان ولی‌فقیه تعیین کردند که در صفات گوناگون بی‌نظیر هستند، بنابراین شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و رأی‌دادن به کسانی که خود شما مدنظر دارید، در کنار انتخابات مجلس شورای اسلامی موردتوجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری همچنین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت حداکثری در این انتخابات را پراهمیت و حیاتی خواند و تصریح کرد: رسانه های بیگانه و رسانه های داخلی نامحرم از ماه ها قبل با کوبیدن بر طبل تحریم انتخابات در صدد تضعیف نظام و پایین آوردن اقتدار جمهوری اسلامی هستند، اما با وجود مشکلات و نابسامانی ها در کشور همواره مردم غیرتمند و آگاه هر زمان پای منافع نظام به میان آمده است بدون ملاحظه در صحنه حاضر شده و حمایت همه جانبه خود را از این نظام اعلام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب قانون و نظارت بر اجرای صحیح قانون است، گفت: متأسفانه گلایه ای که متوجه خود مردم است با امورات پیش پا افتاده مانند دخالت در تأمین آسفالت، آب، برق و … مانع تحقق وظیفه اصلی نماینده می‌شود و قدرت قانون گذاری و نظارت را از او می‌گیرد.

امام جمعه موقت بناب انتخاب کاندیدای اصلح را با اهمیت دانست و عاقل بودن، امانتداری، رعایت تقوا، قدرت لابی گری و موضع گیری سیاسی و اطاعت از ولی فقیه را از مهمترین خصوصیات کاندیدای اصلح برشمرد.

  • نویسنده : داود زیبایی