ضرورت ثبت رسمی شعر غدیر و آوای انتظار بناب/ نیاز شهرستان بناب به احداث مجتمع فرهنگی و هنری
ضرورت ثبت رسمی شعر غدیر و آوای انتظار بناب/ نیاز شهرستان بناب به احداث مجتمع فرهنگی و هنری
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ثبت رسمی جشنواره سراسری شعر غدیر و آوای انتظار شهرستان بناب را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،  شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب و آوای انتظار ضمن خوشامدگویی به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بناب گفت: شعر غدیر سابقه ۲۰ ساله پیدا کرده است و این  نشان می‌دهد که مردم این شهرستان به چه اندازه به فرهنگ شعر و سایر حوزه‌های فرهنگی علاقه‌مند هستند.

نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی در تشریح شمای کلی شهرستان بناب گفت: شهرستان بناب بعد از تبریز دومین قطب اقتصاد استان محسوب می شود که سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون دلار صادرات را به ثبت رسانده است.

وی افزود اخیراً ۷ نفر از تولیدکننده شهرستان بناب جزو صادرکنندگان نمونه کشوری و ملی قرار گرفته‌اند که خود گواه این است که شهرستان بناب در حوزه صنعت رشد بسیار چشمگیری داشته است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ثبت جشنواره غدیر و آوای انتظار شهرستان بناب در تقویم ملی را خواستار شد گفت: با این کار پیش زمینه برای برگزاری مراسمات شعر غدیر بناب بسیار راحت تر می شود که انتظار داریم وزیر ارشاد به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

شیخ رضا باقری بنابی احداث مجتمع فرهنگی و هنری را یکی از نیازهای شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: امیدوارم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در احداث این مجتمع گامی بردارد تا بتوانیم شاهد احداث این مجتمع در شهرستان بناب باشیم.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی