ضرورت جمع آوری متکدیان در شهر بناب/  کاوه سودا ملزم به رعایت الزامات محیط زیستی است
ضرورت جمع آوری متکدیان در شهر بناب/  کاوه سودا ملزم به رعایت الزامات محیط زیستی است
فرماندار بناب تمامی دستگاه‌های مربوطه از جمله کمیته امداد امام خمینی ره، بهزیستی و شهرداری را ملزم به جمع آوری متکدیان در سطح شهر بناب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین وظیفه ادارات تکریم ارباب رجوع است، اظهار داشت: شاید ارباب الرجوع درخواست غیرقانونی داشته باشد و خارج از توان اداره‌ ای که به آن مراجعه کرده است باشد اما می‌بایست با روی خوش و احترام با وی برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری و رسالت اصلی نظام جمهوری اسلامی، مسئولان در این کشور نوکر و خادم مردم هستند می‌بایست در هر شرایطی تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار بگیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی ادارات در این شهرستان تحت نظارت و دستورات فرمانداری فعالیت می‌کنند، گفت: اینکه رئیس اداره برای انجام کاری در این شهرستان به بهانه استعلام گرفتن از مدیر کل خود بهانه جویی می‌کند مورد قبول نیست چرا که فرمانداری شهرستان بناب بهتر از هر کس دیگر مشکلات شهر را میداند.

رضا لعلی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به شروع فصل سرما در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب گفت: تمامی ادارات خدمات رسان به خصوص راهداری، شهرداری، دهیاری‌ها ادارات گاز آب برق و غیره به صورت کامل آماده خدمات در این فصل سرد باشند.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادارات موظف هستند که امکانات خود را برای برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم به کار ببرند اما اجازه ندارند در جلسات تبلیغاتی کاندیداها شرکت و یا دخالت داشته باشد.

مقام عالی دولت در بناب افزایش تکدی گری در بناب را غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: اینکه عده‌ای در سطح شهر با احساسات مردم بازی کرده و به دنبال جمع کردن پول هستند غیر قابل قبول بوده و ادارات مربوطه از جمله کمیته امداد بهزیستی، شهرداری و نیروی انتظامی هرچه سریع‌تر این افراد را جمع آوری کنند.

لعلی در ادامه نیز به جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهر بناب اشاره کرد و گفت: در برخی از مکان‌ها ۱۰ الی ۱۵ سگ ولگرد در حال جولان هستند و شهرداری در شهر بناب و همچنین دهیاری‌ها در روستاها به دنبال جمع آوری این سگ‌ها باشند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه شهرستان بناب به دنبال تعطیل کردن رسمی کارخانه کاوه سودای مراغه نیست گفت: این کارخانه می‌بایست الزامات محیط زیستی را رعایت کند و اجازه ندهد لاگون‌های فاضلاب این مجموعه نشت کرده و وارد آب‌های زیرزمینی شهرهایی از جمله بناب شود.

  • نویسنده : داود زیبایی