ضرورت حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس/از شورا و شهرداری بابت زیباسازی شهر تشکر می‌کنیم
ضرورت حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس/از شورا و شهرداری بابت زیباسازی شهر تشکر می‌کنیم
امام جمعه بناب گفت: انتخابات یک مسئله حیاتی برای تعیین سرنوشت ملت و نظام است که در این وضع فعلی جهانی نباید آن را دست‌کم گرفت.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک فرارسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: نهم دی ماه خط بطلانی بر افکار دشمنان انقلاب بود و ثابت کرد ملت ایران هرگز از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید و قله عزت و عظمت ولایت را با پرتگاه‌های ضلالت و هلاکت مبادله نخواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۳ دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: بزرگداشت و برپایی یادواره سردار عظیم الشأن سفارش قرآن و ترویج یاد و خاطرات چنین رادمردان و همرزمان ایشان از شعائر الهی و ترویج مکتب و آبروی ملی است.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: برای اینکه در این روزگار دنیاپرستی و تجمل گرایی گرفتار نشویم و پیمان شکن نباشیم، قرآن برای ما الگو تعیین می کند؛ بنابر این عملکرد و مجاهدت سردار شهید سلیمانی و امثال آن بزرگوار همیشه باید نصب العین و الگوی جامعه ما باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز در کشور هرچه نعمت و امنیت است از شهدا، ولایت و امامین شهداست، گفت: اینکه امروز یمن در برابر قدرت‌ها قهرمان شده و اسرائیل در گل نشسته و هر روز منفورتر می شود و همین گروه‌های مقاومت آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه را فلج و بی خاصیت نموده همه به برکت انقلاب، نهضت امام، ابتکارات سردار شهید سلیمانی و نورانیت سرداران شهید است.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره انتخابات مجلس در ۱۱ اسفند امسال آن را یک مسئله حیاتی و تعیین کننده در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسئله انتخابات در وضع فعلی جهانی سستی و تردید بردار نیست و شرکت در آن یک واجب عینی و عقب نشینی و شرکت نکردن در آن خیانت به ملت و کشور و دامن زدن بر مشکلات و کمک کردن به نقشه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال در این نظام تمام سلایق، تفکرات و جناح ها در رأس امور قرار گرفته و بر این مرکب سوار شده اند، تأکید کرد: آنها که امروز حاکمیت اقلیت را مطرح می کنند دروغ می گویند چرا که دیروز ۸ سال دست اندر کار بودند و حق ندارند چنین بگویند؛ اگر اقلیت را مطرح کنند دامن خودشان را هم می گیرد.

امام جمعه بناب ابراز امیدواری کرد: هر کس علاقمند به کشور و سرنوشت خود و شهر خود است باید در انتخابات شرکت کند نه اینکه در کنار بنشیند و فقط انتقاد و عیبجویی نماید که این رفتار با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست.

باقری بنابی در پایان از زحمات و تلاش های فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری بناب در عمران و آبادانی شهر و نهضت زیباسازی در سطح شهر تقدیر و تشکر کرد و افزود: از شهردار و شورای محترم شهر تقاضا دارم با اتحاد و اتفاق به این نهضت ادامه داده و اقدامات فراتر از این انجام دهند و مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها را بصورت محترمانه در بین خودشان حل و فصل کنند چرا که اختلافات ادوار گذشته شهر را با رکود مواجه ساخته و مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان بوجود آورد.

  • نویسنده : داود زیبایی