ضرورت حمایت از کارخانه آتش گرفته همتا سیکلت بناب
ضرورت حمایت از کارخانه آتش گرفته همتا سیکلت بناب
امام جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در مهار آتش کارخانه همتا سیکلت مشارکت کردند از مسئولین استانی و شهرستانی جهت حمایت از این کارخانه مطالبه‌گری کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با عرض تبریک مناسبت های دینی ماه ربیع الاول از جمله میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، میلاد امام جعفرصادق (ع)، ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه (س) و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر ادواحنا فداه و همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی به خدمتگزاران عرصه امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی جهادگران تامینوامنیت در جامعه و مردان دائم العباده و مصداق اعلای مردانی هستند که خداوند آنان را تمجید کرده و همه ملت ایران مدیون زحمات و خدمات آنها هستند.

 

▫️خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به هجرت پیامبر اسلام (ص) آن را نقطفه عطفی در تاریخ و فرهنگ اسلامی عنوان کرد و افزود: هجرت پیامبر اکرم (ص) تداعی فتح و پیروزی، مشکل گشای اسلام و طلیعه نشر توحید و سند افتخار اسلام است.

 

▫️وی با اشاره نقش جوانان صدر اسلام در بدو ورود پیامبر اکرم (ص) به مدینه در پاکسازی شهر از مظاهر بت پرستی و خرافه گرایی گفت: جوانان حزب الهی مدینه در عرض سه روز قبل از ورود آن حضرت به مدینه تمام شهر حتی داخل خانه ها را پاکسازی کردند و بت‌ها را نابود ساختند، و اینکه مقام معظم رهبری همواره به جوانان تکیه دارد و جوانان را به مسئولین سفارش می‌دهد بدین جهت است که دل جوان همیشه برای پذیرش حق آماده‌تر است.

 

▫️رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بنای مسجد برای اجتماعات مسلمانان را از عمده ثمرات هجرت پیامبر اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اداره ۸ سال دفاع مقدس نیز برخاسته از مسجد است و امام امت بارها تاکید داشتند که مساجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید.

 

▫️حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی ضمن ابراز تاسف از حادثه شهرک صنعتی بناب و آتش سوزی کارخانه همتاسیکلت خیالی از مسئولان استانی و کشوری خواست برای مرمت و احیای این کارخانه مساعدت و اقدامات لازم را با مبذول و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

  • نویسنده : داود زیبایی