ضرورت راه اندازی شعبه مخصوص اصناف و واحدهای تولیدی در دادگستری شهرستان بناب
ضرورت راه اندازی شعبه مخصوص اصناف و واحدهای تولیدی در دادگستری شهرستان بناب
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با اشاره به حجم بالای کاری و تعداد زیاد واحدهای تولیدی و اصناف شهرستان بناب خواستار راه اندازی شعبه مخصوص اصناف و واحدهای تولیدی در دادگستری شهرستان بناب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابایی صبح امروز در دیدار و گفتگو با رئیس دادگستری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز قوه قضاییه گفت: تمام اصناف و کسبه شهرستان بناب قطعاً در راستای اجرای قوانین در کنار دادگستری شهرستان بناب خواهند بود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب ضمن تشریح عملکرد اصناف و کسبه شهرستان بناب طی دو سال اخیر به خصوص در ایام سخت کرونایی گفت: خوشبختانه شهرستان بناب دارای پتانسیل زیادی در حوزه صنعت می باشد که در همین راستا چند تولید کننده ما به عنوان نمونه های ملی و کشوری انتخاب شده اند.

حبیب خان بابایی راه اندازی شعبه مخصوص اصناف و واحدهای تولیدی در دادگستری شهرستان بناب را خواستار شد، گفت: با توجه به تعداد بالای اصناف و کسبه و همچنین تولید کنندگان در شهرستان بناب انتظار می رود این شعبه هر چه سریعتر راه اندازی شود تا شاهد تاخیر در بررسی پرونده های قضایی اصناف و کسبه نباشیم.

 انتهای پیام/ داود زیبائی