ضعف دستگاههای اجرایی دلیل اصلی عدم بهره مندی از تسهیلات است
ضعف دستگاههای اجرایی دلیل اصلی عدم بهره مندی از تسهیلات است
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب ضعف دستگاههای اجرایی را دلیل اصلی عدم بهره مندی مردم شهرستان از تسهیلات شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صمد اخلاصی صبح امروز در جلسه کارگروه مشاغل شهرستان بناب با بیان اینکه در ابتدای سال جاری ثبت مشخصات ۱۹۷۲ فرد برای ایجاد فرصت های شغلی باید در سامانه ملی رصد ابلاغ شده بود، اظهار داشت: طبق آخرین گزارش از سامانه رصد ۱۸۲۴ فرصت شغلی در سامانه ثبت شده است که اگر به همین ترتیب پیش برویم تا پایان برج ۹، به بیش از حد نصاب تعهد خود خواهیم رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۱ را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: ۱۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۶۵میلیون تومان از طرح های مستقل و پشتیبان به بانکهای عامل معرفی کرده‌ایم که بانک رفاه، پست بانک، کشاورزی و توسعه تعاون به عنوان بانک‌های عامل مشاغل خانگی شهرستان بناب معرفی شده اند.

وی افزود: بانک رفاه برای ۳۵ طرح ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ، پست بانک ۱۵ طرح به مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان، بانک کشاورزی ۴ طرح به مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان و بانک توسعه تعاون ۱۵ طرح به مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده اند.

اخلاصی ضمن گلایه از ضعف و کم کاری دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه‌های مصوب گفت: از دستگاههای اجرایی خصوصا بانک های شهرستان خواهشمندیم که ارتباطات خود را با اداره کل و سایر ادارات شهرستان خصوصاً اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و تا حد توان به تعهدهای خود عمل نمایند.

وی در پایان سهم شهرستان بناب از تسهیلات استانی را حدود ۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دستگاههای اجرایی معرفی شده اند و امید است که که تمامی این تسهیلات و اعتبارات گره گشای مشکلات و ایجاد اشتغال برای مردم شهرستان باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی