عملکرد دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد/مشارکت در انتخابات یک امر مهم و وظیفه ملی است
عملکرد دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد/مشارکت در انتخابات یک امر مهم و وظیفه ملی است
امام جمعه بناب گفت: گرچه بسیاری از مدیران کشور برای حل مشکلات و بازکردن گره‌ها شبانه روز بصورت جهادی تلاش می‌کنند، اما مسئولین توجه کنند که این تلاش‌ها باید در زندگی و سفره مردم ملموس باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه قیام، مقاومت، خون و شهادت ملت ایران به سرانجام رسید و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد، اظهار داشت: هرگز بدون غیرت، حرکت و قیام برکت های خداوند نازل نخواهد شد و در هر مقطعی هر وقت بشریت بیدار شده و حرکتی از خود نشان داد و مقاومت نمود، خداوند نیز نصرت خود را نازل کرده و به وعده خود عمل کرده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران یک فتح و پیروزی عادی و متعارف نبود، بلکه نوری از دل ظلمت و تاریکی مطلق و یأس فراگیر رژیم ستمشاهی منفجر و یک رژیم طاغوتی که همه قدرتهای شرق و غرب حامی آن بودند و یک ملت دست خالی و توسری خورده را به پیروزی رساند؛ این یک معجزه الهی بود و بس.

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه به فضل خداوند امروز نظام اسلامی شجره طیبه و زمینه‌سار ظهور حضرت بقیه الله ارواحنا فداه است و روز به روز به ثمر نشسته و نورافشانی می کند، تصریح کرد: قیام مردم یمن یکی از ثمره های این انقلاب است که بینی استکبار را به خاک مالیده و امنیتی برای شیاطین نگذاشته و محور مقاومت یکی دیگر که اسرائیل و اربابان او را مفتضح کرده و همچنین سپاه پاسداران که ایران را در قلعه امن قرار داده و طمع غارتگران را از این مرز و بوم بریده است، از ثمرات انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اذعان بر اینکه در داخل کشور مشکلات متعدد از لحاظ اقتصادی وجود دارد، گفت: گرچه بسیاری از مدیران کشوری برای حل مشکلات و باز کردن گره‌ها شبانه روز بصورت جهادی تلاش می‌کنند، با این وجود عملکرد دولت قابل دفاع نیست، لذا مسئولین توجه کنند که این تلاش‌ها باید در زندگی و سفره مردم ملموس باشد.

وی تاکید کرد: به لطف خداوند نعمت در کشور فراوان است، اما گرانی، تورم سرسام آور، عدم ثبات قیمت‌ها و عدم نظارت و کنترل بازار بسیاری از خانواده‌ها را آزار می‌دهد و هزاران عملکرد مثبت را نیز زیر سوال برده و کمرنگ جلوه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه‌ها انتخابات اسفندماه امسال را مهمترین مسئله امروز کشور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه آحاد ملت است و اگر کسی بی تفاوت باشد هم به خود و هم به کشور خیانت کرده است، چرا که تصمیم‌گیری درست در مجلس و آبرو و اقتدار کشور به مشارکت بالای مردم در انتخابات بستگی دارد.

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه رای دادن عبادت و صیانت از خون شهیدان است، خطاب به آنهایی که رای نمی‌دهند و همواره از وضعیت اداره کشور انتقاد می‌کنند، گفت: کسانی که به اندازه یک رای در اصلاح امور کشور مشارکت نمی‌کنند هیچ حقی در گردن نظام ندارند.

  • نویسنده : زهرا توماج
  • منبع خبر : صدای بناب