غیرحضوری شدن برخی مدارس آذربایجان شرقی
غیرحضوری شدن برخی مدارس آذربایجان شرقی
روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال بارش برف و برودت هوا فعالیت برخی مدارس استان در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری شد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا فعالیت برخی مدارس استان در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری شد.

منطقه اهر

 فعالیت مدارس این منطقه در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می‌باشد.

منطقه ورزقان

 فعالیت مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری خواهد بود.

 منطقه هوراند

 مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

منطقه کلیبر
فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

 منطقه هریس

 مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

گفتنی است امتحانات داخلی در مناطقی که مدارس غیرحضوری شده است لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

 شایان ذکر است مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

در روز‌هایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی