فاز اول سامانه پایش آنلاین آلاینده‌های زیست محیطی مجتمع فولاد صنعت بناب افتتاح شد
فاز اول سامانه پایش آنلاین آلاینده‌های زیست محیطی مجتمع فولاد صنعت بناب افتتاح شد
صبح امروز با حضور مدیر کل محیط زیست استان آذربایجان شرقی سامانه پایش آنلاین آلاینده‌های زیست محیطی مجتمع بزرگ فولاد صنعت بناب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، میکائیل نقوی در حاشیه افتتاح این سامانه اظهار داشت: این سیستم از آنالیزورهای  برای اندازه‌گیری غبار، فلور و غلظت گازهای خروجی دودکش‌ها طراحی شده است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بناب با بیان اینکه محصولات سنجش لحظه‌ای مولفه‌های مهم در این سیستم جای گذاری شده است، گفت: این سامانه توسط تجهیزات و سخت افزار از محصولات شرکت دانش بنیان مورد صحت سنجی قرار گرفته و متعاقباً به سامانه جامع محیط زیست ارسال می‌شود.

وی افزود: اطلاعات ارسال شده برای سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بناب قابل مشاهده بوده و سامانه فوق، سامانه ای هوشمند بوده که قابلیت تبدیل داده‌های دریافتی به گزارشات مدیریتی را نیز دارد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بناب در پایان گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب با هدف صیانت است و حمایت از شرکت های دانش بنیان تلاش کرده حتی الامکان تمامی نیازهای خود را با استفاده از پتانسیل شرکت‌های یاد شده برآورده کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

  • نویسنده : داود زیبائی