لزوم همکاری تمامی نهاد های دولتی و غیر دولتی در برگزاری همایش دوچرخه سواری بناب
لزوم همکاری تمامی نهاد های دولتی و غیر دولتی در برگزاری همایش دوچرخه سواری بناب
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب همکاری تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی در برگزاری همایش دوچرخه سواری شهرستان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مجید یزدانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و دومین همایش دوچرخه سواری “بناب  شهر دوچرخه” اظهار داشت: طبق برنامه اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب این همایش به زودی و با شکوه هر چه تمام برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با اشاره به سابقه برگزاری همایش دوچرخه سواری در بناب گفت: برگزاری همایش دوچرخه سواری و استقبال مردم نشان دهنده علاقه آنان به دوچرخه‌سواری است و شرط ادامه این همایش مطالبه مردم و مسئولین و اراده جمعی است که سبب می شود هر سال بهتر از سال قبل این همایش را برگزار کنیم.

یزدانی با اشاره به شرایط اقتصادی و گرانی قیمت دوچرخه گفت: در آخرین همایش برگزار شده در شهرستان حدود ۱۵۰دوچرخه جهت برگزاری همایش سفارش داده بودیم ولی متاسفانه امسال فقط ۴۰ عدد دوچرخه تا امروز سفارش داده شده که امیدواریم این عدد افزایش یابد.

یزدانی در پایان گفت: برگزاری این همایش نیازمند همکاری جدی شهرداری، فرمانداری، اداره راهنمایی رانندگی، شورای شهر، اداره برق، هلال احمر، شبکه بهداشت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صنعت معدن تجارت، اداره حمل و نقل شهری، فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر ادارات و مسئولان شهرستان است.

انتهای پیام/ ندا خانی