مراسم تجلیل از آتش نشانان بناب برگزار شد+ تصاویر/ شهردار بناب: ضرورت اختصاص بودجه بیشتر به آتش نشانی بناب
مراسم تجلیل از آتش نشانان بناب برگزار شد+ تصاویر/ شهردار بناب: ضرورت اختصاص بودجه بیشتر به آتش نشانی بناب
صبح امروز همزمان با 7 مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی طی مراسمی با حضور فرماندار بناب، اعضای شورای شهر و شهردار بناب از آتش نشانان بناب تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی صبح امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شامخ آتش‌نشانان اظهار داشت: قطعاً آتش نشانی یکی از مهم ترین و سخت ترین مشاغل محسوب شده و اگر در این شغل عشق و علاقه وجود نداشته باشد قطعاً نمی توان به مردم خدمت رسانی کرد.

شهردار بناب با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ایستگاه آتش نشانی شهرستان بناب گفت: با توجه به توسعه شهری و افزایش جمعیت و ساخت و ساز در شهر این ضرورت به وجود می‌آید که آتش‌نشانی بناب خود را با امکانات و وسایل روز تجهیز کند تا بتواند خدمات بیشتری به مردم ارائه بدهد.

فرید پناهی افزایش بودجه آتش نشانی را امری مهم عنوان کرد و گفت: از شورای اسلامی شهر بناب انتظار داریم در بودجه سال ۱۴۰۲ به برنامه و اهداف آتش نشانی توجه بیشتری کرده و بودجه خوبی برای این نهاد خدمات رسان اختصاص بدهد.

وی در پایان با بیان اینکه امسال نیز برای خرید وسایل و تجهیزات آتش نشانی اعتباری در نظر گرفته شده است، گفت: به زودی برخی از نیازها و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی بناب فراهم و به این نهاد خدمات رسان تحویل داده خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام / داود زیبائی