مراسم جشن گلریزان در شهرستان بناب برگزار شد+تصاویر/دادستان بناب دادستان بناب: ۱۶۶ خانواده عضو انجمن حمایت از زندانیان بناب هستند
مراسم جشن گلریزان در شهرستان بناب برگزار شد+تصاویر/دادستان بناب دادستان بناب: ۱۶۶ خانواده عضو انجمن حمایت از زندانیان بناب هستند
مراسم جشن گلریزان با هدف حمایت از خانواده‌های زندانی در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شامگاه امروز در مراسم افطاری خیرین شهرستان بناب دور سفره افطار جمع شدند و در مراسمی با عنوان جشن گلریزان از خانواده‌های زندانیان حمایت کردند

مهدی محمدزاده رئیس دادگستری شهرستان بناب در این  مراسم جشن گلریزان و حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان بناب اظهار داشت: جشن گلریزان اقدامی الهی است که در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان و همچنین کمک به آزادی زندانیان غیر عمد است و اجری بزرگ در انتظار آنهاست.

رئیس دادگستری شهرستان بناب در ادامه با اشاره به اهمیت و ثواب بسیار زیاد مک به خانواده‌های زندانیان گفت: خوشبختانه در شهرستان بناب خیرین بسیار زیادی هستند که از خانواده‌های زندانیان حمایت می‌کنند که همین موضوع نشان می‌دهد مردم شهرستان بناب به چه اندازه فهیم و نوع دوست هستند.

آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد در سال ۱۴۰۲ در بناب

 

در ادامه مراسم هادی شهابی دادستان شهرستان بنا مایت از خانواده‌های ز.ندانی شهرستان بناب با تاکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان اظهار داشت: خانواده‌های زندانیان مشارکتی در جر.م نداشته اما شریک سختی‌های فرد زندانی شده هستند و نباید از حمایت از این افراد غافل شد.

 

دادستان شهرستان بناب با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۶ خانواده عضو انجمن حمایت از زندانیان شهرستان هستن،گفت: بیشتر این افراد عضو سازمان بهزیستی و همچنین کمیته امداد امام خمینی ره هستند که این نشان می‌دهد وضعیت مالی مناسبی ندارند .

 

این مقام قضایی در شهرستان بناب در تشریح عملکرد انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته ۱۱۷ مورد بازدید از منزل خانواده‌های تحت پوشش این انجمن انجام شد و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مناسبی نیز با کمک خیرین به آنها داده شد.

 

وی افزود: در همین راستا ۵ سری جهازیه، پرداخت بیش از ۲۴ مورد رهن و اجاره منزل، تهیه ۹۷ بسته لوازم تحریر اهدای بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در مناسبت‌های مختلف و پرداخت بیش از ۲۵۰ مورد کمک نقدی و آزادی ۶ زندانی غیر عمد بخشی از فعالیت این انجمن در شهرستان بناب در سال ۱۴۰۲ بود.

 

دادستان شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت همه جانبه خیرین شهرستان بناب از انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های تحت پوشش این انجمن گفت: از اینکه شهرستان بناب این تعداد زیاد خیر در حوزه‌های مختلف به خصوص در زمینه حمایت از خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان را دارد خرسندیم و قدردان تمامی محبت‌های این عزیزان هستیم.

لازم به ذکر است: در این مراسم که مسئولان ارشد شهرستان بناب از جمله رئیس دادگستری شهرستان بناب، دادستان شهرستان بناب و فرماندار بناب حضور داشتند خیرین شهرستان بناب همت کردند و مبلغ ۶۶۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانی در شهرستان بناب کمک کردند

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی