مراسم روز درختکاری در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم روز درختکاری در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ۱۵ اسفند روز درخت و درختکاری مراسم نمادین این روز با حضور فرماندار بناب شهردار بناب رئیس اداره منابع طبیعی و سایر مسئولان مربوطه در محل بلوار لاله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، روز درختکاری در اولین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در بلوار لاله با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بناب، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

🔰رضا لعلی ضمن تاکید بر ضرب المثل <<دیگران کاشتند…>> اظهار داشت: همگی باید به این ضرب المثل توجه ویژه ای داشتیم و در انجام کارهایم این مثل باید الگو باشد برای مثال باید کارهایی را انجام دهیم که نسل های آینده نیز از آن استفاده نمایند و این یعنی اینکه کار باید زیرساختی واقع شود نه نمادین باشد.

🔰فرماندار بناب ادامه داد: کاشت درخت و مراقبت از درختان از اولویت های اصلی شهروندان باشد ولی متاسفانه بعضا شاهد قطع شاخه های درختان در مقابل منازل به دلایل متعدد هستیم که این امر بازخورد خوبی در جامعه نشان نمیدهد که امیداواریم امر مراقبت از درختان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

🔰مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان به اداره منابع طبیعی تاکید کرد: امیدواریم در دفعات بعدی از درختان مثمر جهت درختکاری استفاده نمایند تا بلکه از شهروندان نیز بتوانند از ثمرات آنها استفاده نمایند.

 

گزارش تصویری؛

 

  • نویسنده : داود زیبائی