مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز همزمان با ۱۳ دی ماه مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مراسم گرامی‌داشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار شهید ایرانی صبح امروز با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم مسئولان شهرستان بناب نیروهای نظامی و انتظامی در مصلی اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

سرهنگ اصغر اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه بناب در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: امروز سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار شهید مقاومت شناخته می‌شود.

وی افزود سردار سلیمانی فردی مردمی و کاملاً فداکارانه در عمل بود و با اقدامات خود در راستای امنیت جامعه و حتی خارج از مرزها تلاش و در آخر جان خود را به این ملت هدیه داد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به خصوصیات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی همیشه وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌کرد و همین امر باعث شد زمانی که ایشان به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسید جمعیت میلیونی در تشییع پیکر این شهید حضور داشته باشد.

سرهنگ اسفندیاری در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و فرارسیدن روز مادر گفت:  این روز مهم و برجسته را به تمامی مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بناب تبریک عرض نموده و برای مادران آرزوی سلامتی داریم.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : زهرا توماج