مردم و مسئولان همایش دوچرخه را با شکوه برگزار کنند/همایش بزرگ ″بناب شهر دوچرخه″ از آثار ناملموس و تاریخی شهر بناب است
مردم و مسئولان همایش دوچرخه را با شکوه برگزار کنند/همایش بزرگ ″بناب شهر دوچرخه″ از آثار ناملموس و تاریخی شهر بناب است
جلسه هماهنگی برگزاری بیست‌ودومین همایش "بناب شهر دوچرخه" صبح امروز با حضور مسئولین مربوطه به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این همایش به ریاست فرماندار شهرستان بناب برگزار گردید.

به گزارش صدای بناب،رضا لعلی فرماندار بناب در جلسه هماهنگی بیست و دومین همایش دوچرخه سواری بناب شهر دوچرخه به قدمت تاریخی برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت:همایش بناب شهر دوچرخه برای ما یک ارث پدری به شمار میرود و باید در راستای برگزاری آن به بهترین نحوه تمام تلاشمان را به کار ببندیم.

فرماندار بناب از شهروندان، مشارکت و همکاری در برگزاری این همایش را خواستار شد و افزود : هر شهروند بنابی به نوبه خود مسئول برگزاری این همایش میباشد و انتظار داریم شهروندان عزیز نیز تمامی موضوعات اعم از عدم پارک در مسیر همایش و … را رعایت نمایند.

وی افزود : در این زمینه لازم است سایر دستگاه‌های ذی ربط همکاری لازم را داشته باشند تا این رویداد پس از چند سال وقفه هرچه باشکوه تر در بناب برگزار شود.

در ادامه یزدانی رئیس ورزش و جوانان بناب به جزییات برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود:این همایش روز جمعه ۲۸ مهرماه راس ساعت ۸/۳۰ صبح از مقابل اداره ورزش و جوانان بناب آغاز و در محل پارک فدک پایان خواهد یافت و مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولین کشوری و استانی با اهدای جوایز در همین پارک خواهد بود.

وی افزود: در بحث بلیط فروشی حدود ۲۰ هزار عدد بلیط قرعه کشی در میان دانش آموزان مدارس شهرستان در حال پخش است و برای سایر اقشار مردم نیز مرکز بلیط فروشی در مقابل اداره ورزش و جوانان بناب ایجاد شده و شهروندان عزیز میتواند با مراجعه به این مرکز، بلیط تهیه نمایند.

یزدانی در پایان با تاکید بر اینکه استفاده از دوچرخه در روز همایش نیازمند رعایت مقررات است، گفت: لازم است دوچرخه سواران حتما از محل‌های تعیین شده تردد و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند

  • نویسنده : داود زیبائی