مسئولان با تمام توان برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند/ دشمنان انقلاب از ابتدا به دنبال تضعیف و براندازی حکومت اسلامی ایران هستند
مسئولان با تمام توان برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند/ دشمنان انقلاب از ابتدا به دنبال تضعیف و براندازی حکومت اسلامی ایران هستند
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه کشور ما از لحاظ جغرافیایی و امنیت جزو برترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود، گفت: اگر مسئولین کشور به موضوع معیشت مردم توجه بیشتری داشته باشند قطعاً مشکلی پیش روی این حکومت نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سردار اصغر عباسقلی زاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ و روز شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این سالها شاهد رشد و پیشرفت کشور در تمام حوزه های مختلف هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه دشمنان از اولین روز انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف و سرنگونی انقلاب اسلامی بودند، گفت: آنان امروز نیز با روش های مختلف به خصوص از طریق ناامید کردن مردم و تحریم های ظالمانه اقتصاد ایران را مورد تهاجم قرار داده اند.

سردار عباسقلی زاده با تأکید بر اینکه مردم ایران با بصیرت ترین و دشمن شناسان بسیار خوبی هستند، گفت: با وجود تمام توطئه‌های دقیق دشمنان، مردم به خوبی از نقشه های آنان مطلع شده و اجازه ندادند که انقلاب اسلامی مورد تهاجم قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که مردم به خوبی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و اجازه ندادند افراد فریب خورده باعث ضربه زدن به انقلاب اسلامی و امنیت کشور شوند که البته افراد فریب خورده نیز متوجه اشتباه خود شدند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: واقعیت این است که از نظر اقتصادی و معیشتی دچار مشکلاتی هستیم و مسئولان کشور می بایست هر چه سریعتر برای رفع این مشکلات اقدامات مناسبی را انجام بدهند.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما از نظر جغرافیایی و امنیت جزو برترین کشورهای دنیا محسوب می شود و اگر بتوانیم بحث معیشت مردم و فضای مجازی را کنترل کنیم قطعاً مشکلات اینچنین به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با اشاره به زلزله اخیر کشور ترکیه و سوریه گفت: از این اتفاق به شدت ناراحت شدیم و جمهوری اسلامی ایران با تمام توان به دو کشور دوست و همسایه ترکیه و سوریه امدادرسانی خواهد کرد و جا دارد مجددا این حادثه تلخ را به دو ملت سوریه و ترکیه تسلیت عرض نماییم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی