ملاک اصلی درباره عملکرد ما، قضاوت مردم است
ملاک اصلی درباره عملکرد ما، قضاوت مردم است
رئیس جمهور گفت: ملاک اصلی درباره عملکرد ما قضاوت مردم است، اینکه کدام طرح در کدام دولت به بهره برداری رسید هدف ما نیست؛ زیرا آنچه حائز اهمیت است، موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور امشب در آیین بهره برداری از ۲۸ طرح صنعت آب و برق خوزستان در محل بوستان اهواز با بیان اینکه در مسیر حرکت دولت سیزدهم خستگی و ناامیدی هیچ معنایی ندارد اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها و آمار موجود پیروزی ملت ایران را به نصرت خدای متعال شاهد خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سرچشمه امید در کشور هستند، افزود: هیچکس اجازه ترویج ناامیدی در کشور را ندارد و همه باید با داشتن امید به آینده و روحیه جهادی به کشور و ملت ایران خدمت کنیم.

 

رئیسی با اشاره اقدامات جهادی انجام شده، ادامه داد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تنها چهار جبهه کاری فعال در حوزه اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وجود داشت اما امروز به همت جوانان به ۱۵۴ جبهه فعال در سطح شهر رسیده است.

 

وی افزود: مبنای کار ما بهره برداری واقعی از طرح‌هاست، برخی از طرح‌ها که در گذشته اجرا شدند نیاز به سرمایه گذاری مجدد دارند تا به بهره برداری واقعی برسند.

 

رئیسی خاطرنشان کرد: ملاک اصلی برای عملکرد ما قضاوت مردم است، اینکه کدام طرح در کدام دولت به بهره برداری رسید هدف ما نیست چرا که آنچه حائز اهمیت است موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

رییس جمهور گفت: ظرفیت‌های خدادادی بسیاری در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود لذا بر شناسایی و بکارگیری این ظرفیت‌ها در جهت تامین رفاه مردم و همچنین تشخیص اولویت‌ها به عنوان ارکان اصلی در کشور تاکید داریم.

وی با بیان اینکه نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی، تجهیزات و منابع دستگاه‌های اجرایی کشور نیز باید بازنگری شود، افزود: مدیریت و بهره وری آب، برق، سوخت و همچنین استفاده بهینه از این منابع همواره مورد تاکید است.

 

رئیس جمهور ضمن تقدیر از عوامل ۲۸ طرح آب و برق خوزستان گفت: تمامی این اقدامات با هدف تامین رفاه و افزایش سطح بهره مندی مردم انجام می شود که امیدواریم این طرح ها همراه با گشایش در زندگی مردم خوب و شهید داده ی خوزستان باشد.

 

وی ادامه داد: آغاز کار دولت سیزدهم همراه با چالش هایی بود و علاوه بر این نیز استان خوزستان در بخش آب و فاضلاب با مشکلات جدی روبه رو بود.

 

سیدبراهیم رئیسی تصریح کرد: برای کاهش تنش آبی در خوزستان برنامه‌های بسیاری تدوین شده که با اقدام و تلاش جهادی محقق خواهند شد.وی بیان کرد: از جمله کارهای بزرگ کشور تلاش شبانه روزی برای رفع سریع مشکل تنش آبی در مناطق مختلف خوزستان است.

 

رئیسی عنوان کرد: هدف دولت رفع تنش آبی در سراسر کشور است گرچه بنظر برخی این امر دور و یا غیرقابل دست‌یابی است اما دولت سیزدهم مصمم به اجرای این هدف بوده که در همین راستا نیز گام‌های بزرگی برداشته شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس