منطقه مظلوم به نام شهرک ولیعصر{عج} بناب / متولی خدمات در این منطقه نامشخص است
منطقه مظلوم به نام شهرک ولیعصر{عج} بناب / متولی خدمات در این منطقه نامشخص است
اهالی شهرک ولیعصر عجل الله بناب با وجود گذشت سال‌ها زندگی در این محله همچنان با مشکلات متعددی مواجه هستند.

حیف این اسم زیبا که روی این منطقه گذاشتن،٫٫شهرک حضرت ولیعصر عج٫٫٫٫٫…..

شهرکی که توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شد و نگهداری از آن به فراموشی سپرده شد.

اهالی شهرک ولیعصر عج هنوز پس از گذشت سال‌ها از احداث این شهرک نمی‌دانند که متولی اصلی نگهداری و خدمات در این منطقه از بناب کدام ارگان و یا نهادی است

وزارت راه و شهرسازی زحمت کشید و این شهرک را ساخت و به عنوان متولی اصلی آن کار نگهداری و خدمات این منطقه را به فراموشی سپرد.

برخی از خدمات در این شهرک توسط شهرداری بناب ارائه می‌شود اما شهرداری بناب همچنان مدعی است که هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات دهی در این منطقه ندارد و می‌بایست ابتدا این شهرک واگذار و قبل از واگذاری زیرساخت‌های اساسی آن آماده و تکمیل شود.

شهروندان عزیز و گرامی که در این منطقه زندگی می‌کنند روزانه با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند و حتی امام جمعه شهرستان بناب بارها و بارها به مسئولین شهرستان تذکر داده است که به داد این شهرک و اهالی آن برسند اما همچنان شاهد مشکلات متعددی از جمله نظافت معابر،پارک نبود خدمات رفاهی و ده‌ها مشکل دیگر در این منطقه مسکونی هستیم.

نماینده مردم بناب برای حل مشکلات این شهرک پیگیری‌های بسیار زیادی را انجام داده است و بر این باور است که این شهرک می‌بایست به صورت خودمختار و هیئت امنایی مدیریت شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر برای حل مشکلات این منطقه چاره اندیشی و تصمیمات قاطعانه گرفته شود.

  • نویسنده : داود زیبائی