میدان استاندارد تا ۱۵ روز آینده بازگشایی و به حالت اولیه بر خواهد گشت
میدان استاندارد تا ۱۵ روز آینده بازگشایی و به حالت اولیه بر خواهد گشت
شهردار بناب در واکنش به پیگیری های صدای بناب در خصوص مسدود مانئاد مسیر میدان استاندارد گفت: این مسیر قطعا تا ۱۵ روز آینده بازگشایی و به حالت اولیه بر خواهد گشت.

فرید پناهی شهردار بناب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص گلایه‌مندی جمعی از بنابی‌ها در خصوص مسدود ماندن مسیر میدان استاندارد اظهار داشت: پروژه جدول گذاری بلوار ولایت با سرعت رو به اتمام میباشد.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه کار بتن ریزی میان جدول‌ها و چراغ گذاری تا ۱۵ روز آینده به اتمام خواهد رسید گفت: پس از اتمام پروژه شهرداری مسیر میدان استاندارد را بازگشایی و به حالت اولیه باز خواهد گرداند.

دکتر فرید پناهی با تاکید بر اینکه مسدود کردن دائمی مسیر میدان استاندارد میبایست از طریق شورای ترافیک شهرستان انجام شود،گفت: مسدود ماندن این مسیر به دلیل انجام پروژه و برخی از تحقیقات و بررسی‌ها در خصوص مسدود کردن دائمی آن از طرف پلیس محترم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بناب هیچگونه دخالتی در خصوص مسدود کردن دائمی این مسیر نداشته و نخواهد داشت و تابع قوانین و دستورات شورای ترافیک شهرستان بناب خواهد ماند.

پناهی افزود در همین راستا شهرداری بناب طی ۱۵ روز آینده مسیر را بازگشایی و به حالت اولیه باز خواهد گرداند و قطعاً با اتمام پروژه بلوار ولایت و نصب چراغ‌های زیبا شاهدی مسیری شیک و در شأن بناب خواهیم بود.

  • نویسنده : داود زیبائی
  • منبع خبر : مصاحبه اختصاصی