نمای ظاهری و ورودی های شهر بناب برازنده این شهر نیست! / خیابان ها و محلات بناب به یک ویرانه تبدیل گشته است
نمای ظاهری و ورودی های شهر بناب برازنده این شهر نیست! / خیابان ها و محلات بناب به یک ویرانه تبدیل گشته است
امام جمعه بناب با انتقاد از اوضاع حاکم بر ورودی های شهر و نمای ظاهری شهر گفت: ورودی های شهر اصلاً مناسب نیست و با وجود صنایع و واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد نمای ظاهری بناب مناسب و برازنده این شهر فعال و پویا نیست و خیابان ها و محلات بناب به یک ویرانه تبدیل گشته است.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امروز در دیدار منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر بناب با ایشان که فرماندار شهرستان نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر اظهار کرد: جا دارد از زحمات و تلاش های تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات که در خلق این حماسه کمک کردند، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: جا دارد از زحمات و تلاش های فرماندار محترم شهرستان نیز بخاطر اجرای باشکوه و برگزاری انتخابات صحیح و سالم تشکر ویژه بعمل آید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه رمز موفقیت شورا و شهرداری در اتحاد با یکدیگر است؛ تصریح کرد: شورا و شهرداری باید اتفاقات و خاطرات تلخی که در ادوار گذشته در ذهن مردم نقش بسته است را بزدایند.

باقری بنابی با بیان اینکه این مسئولیت به عنوان یک امانت الهی است؛ خاطرنشان کرد: عملکرد انسان ها عیناً به خودشان منعکس می شود و چه خوب است انسان تا حد توان از خودگذشتگی کند و در ارائه خدمات مطلوب به مردم از همدیگر سبقت بگیرند.

وی همچنین با بیان اینکه طی سال های اخیر کارهای بزرگی در سطح شهرستان صورت گرفته است؛ گفت: متأسفانه کارهای بزرگ دیگری نیز مغفول مانده و می توانست انجام گیرد و دلیل آن این بوده که یکپارچگی و وحدت در بین اعضای شورا در گذشته حاکم نبوده است.

امام جمعه بناب در ادامه با انتقاد از اوضاع حاکم بر ورودی های شهر و همچنین نمای ظاهری شهر تأکید کرد: ورودی های شهر اصلاً مناسب نیست و با وجود صنایع و واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد نمای ظاهری بناب مناسب و برازنده این شهر فعال و پویا نیست و خیابان ها و محلات بناب به یک ویرانه تبدیل گشته است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر خطاب به منتخبین شورای ششم در بناب گفت: برای عمران و آبادی منطقه قدم بردارید و برای توسعه شهر از تمام جهات مسئولین را نیز در کنار خود ببینید.

وی اذعان کرد: با حمایت از سرمایه گذاران نگذارید سرمایه گذاران از این شهرستان مهاجرت کنند.