نهادهای نظارتی با هرگونه گران فروشی در بناب برخورد جدی و قانونی کنند/ عدم درج قیمت بر روی کالا یعنی تخلف آشکار
نهادهای نظارتی با هرگونه گران فروشی در بناب برخورد جدی و قانونی کنند/ عدم درج قیمت بر روی کالا یعنی تخلف آشکار
فرماندار بناب هر گونه گرانفروشی و کم فروشی در ایانم نوروز را خلاف قانون و برخورد جدی با متخلفان در سطح شهرستان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و افزایش خرید مردم اظهار داشت: از تمام نهادهای نظارتی در سطح شهرستان بناب انتظار داریم در ایام نوروزو پس از نوروز طرح نظارت خود در بازار را چند برابر کنند.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با هرگونه تخلف و گرانفروشی اظهار داشت: نباید اجازه داده شود در این ایام عده ای منفعت طلب و سوء استفاده گر سفره مردم را به خطر بیاندازند و با گران فروشی مردم را ناراحت کنند.

رضا لعلی با تاکید بر درج قیمت تمام کالاها توسط تولیدکنندگان اظهار داشت: تمام تولیدکنندگان کشور و در پیرو آن تولیدکنندگان شهرستان بناب موظف هستند قیمت تولیدات خود را بر روی کالاها درج و فروشندگان و اصناف نیز موظفند با سود مشخص شده به دست مشتریان برسانند.

وی افزود: در غیر این صورت و هر گونه افزایش قیمت و یا کم فروشی توسط اصناف خارج از سود مشخص شده تخلف و تمامی دستگاههای نظارتی شهرستان بناب موظف هستند با آنها طبق قانون برخورد کنند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان در خصوص فعالیت میدان تر و بار در ایام نوروز گفت: با توجه به وضعیت کرونایی میدان تره و بار و خشکبار دو شیفت صبح و عصر فعالیت کنند تا مایحتاج مردم در ایام عید با مشکل مواجه نشود و قطعا فعالیت در ۲ نوبت موجب کاهش ترافیک و ازدحام جمعیت در شیفت صبح خواهد شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی