نهاده دامی مورد نیاز کشور تامین شد/ جهش در تولید گوشت قرمز
نهاده دامی مورد نیاز کشور تامین شد/ جهش در تولید گوشت قرمز
رییس سازمان امور عشایری کشور بابیان اینکه نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور برای سال جدید تامین شده است، گفت: این موضوع به جهش تولید گوشت قرمز کمک خواهد کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرنگار مهر، شایان نادری شامگاه چهارشنبه در. بازدید از واحدهای تولید خوراک دام تعاونی عشایر گرمسار و آرادان ضمن بیان اینکه نهاده‌های دامی برای سال جدید در کشور تأمین شده است، ابراز داشت: دستور رئیس جمهور نیز بر همین موضوع تاکید داشته که نهاده‌های مورد نیاز تأمین شود.

وی ضمن بیان اینکه تأمین نهاده‌های دامی بر پروسه تولید گوشت قرمز مستقیم اثرگذار است، افزود: با تأمین نهاده‌ها مشکلات حوزه تولید گوشت قرمز نیز رفع خواهد شد.

رئیس سازمان امور عشایری کشور بابیان اینکه ترتیبی در نظر گرفته شد تا این نهاده‌ها به راحتی در اختیار عشایر قرار گیرد، ابراز داشت: عشایر یکی از زنجیره‌های مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شوند که توجه به آن‌ها می‌تواند ارزآوری نیز به همراه داشته باشد.

نادری ضمن بیان اینکه اولویت این سازمان برای سال جدید نیز بر همین مقوله یعنی رفع نیاز نهاده‌ها برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: سهولت دسترسی به نهاده‌ها برای عشایر در این برنامه‌ریزی گنجانده شده است.

وی ضمن بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های تولید و اقتصادی حوزه عشایر از طریق نوروزگاه‌های سراسر کشور هم اکنون در دست اجرا است، افزود: هدف اصلی این نوروزگاه‌های عشایری مطرح شدن زیست بوم‌های عشایر در نقاط مختلف ک

شور است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر