هیچ تغییری را در ژئوپلیتیک منطقه نمی‌پذیریم
هیچ تغییری را در ژئوپلیتیک منطقه نمی‌پذیریم
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بر اساس آخرین جلسه‌ای که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، تاکید شد که به هیچ وجه تغییری در ژئوپلیتیک منطقه را نمی‌پذیریم.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، امیر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص اخباری مبنی بر احتمال وقوع جنگ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت: ان‌شاءالله جنگی در منطقه صورت نمی‌گیرد. بر اساس آخرین جلسه‌ای که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، تاکید شد که به هیچ وجه تغییری در ژئوپلیتیک منطقه را نمی‌پذیریم.

وی در خصوص سفر هیئت نظامی ایران به جمهوری آذربایجان اظهار داشت: در کمیسیون مشترک با جمهوری آذربایجان مباحث مربوط به همکاری و تعاملات مطرح شد. هر دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان از همسایگان ما هستند و با هر دو کشور تعامل داریم.

آشتیانی در خصوص برگزاری رزمایش در مناطق مرزی بیان کرد: حتماً به مرور زمان در مناطق مرزی در طول سال رزمایش‌هایی در مناطق مختلف داریم.

وی در خصوص رونمایی از دستاوردهای جدید کشورمان در روز ملی صنعت دفاعی تصریح کرد: دستاوردهای ۳۱ شهریور متعدد خواهد بود. تجهیزات به روز شده و نو است که به مرور زمان رونمایی خواهد شد. ان‌شاءالله محصولات جدیدی در حوزه پدافند رونمایی خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر