رفع تعلیق جودو ایران پس از چهار سال/ ۱۲ خانه جودو راه اندازی شد
رفع تعلیق جودو ایران پس از چهار سال/ ۱۲ خانه جودو راه اندازی شد
رئیس فدراسیون جودو از رفع تعلیق جودو ایران پس از چهار سال محرومیت خبر داد و گفت: ۲۷ شهریور ماه تعلیق جودو ایران رفع می شود.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، آرش میراسماعیلی صبح چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان مازندران، اظهار داشت: مازندران جزو استان‌هایی بوده است که نگاه ویژه ای به آن داشتیم و انتظار ما این است که مازندران باید یکی از قطب‌های جودوی ایران باید باشد.

رئیس فدراسیون جودو با بیان خبر خوش رفع تعلیق جودو ایران گفت: ۲۷ شهریور تمام تعلیق جودو ایران برطرف خواهد شد و به جودو دنیا سلام خواهیم کرد.

میراسماعیلی ادامه داد: بعد از چهار سال تعلیق ظالمانه که بر ما تحمیل شد سرمان را بالا گرفتیم و از آرمان‌های مملکت دفاع کردیم و طی این سال‌ها مورد بی مهری‌های زیادی قرار گرفتیم اما از اعتقادات و اهدافمان پا پس نکشیدیم.

رئیس فدراسیون جودو بیان داشت: تلاش ما این بود که در این چهار سال جامعه جودو را سر زنده نگه داشته باشیم زیرا جودو اولین رشته رزمی در المپیک است و ما امروز با ۱۱۲ هزار نفر خانواده جودو همراه هستیم.

وی گفت: در طول این مدت ۱۲ خانه جودو در استان‌های محروم به بهره برداری رسیده است و این لطف خدا بود که همه مسابقات رسمی خودمان را با جوایز نقدی برگزار کردیم.

میراسماعیلی ادامه داد: ما ۵ تفاهم نامه با کشورهای اطراف بستیم و در دوران تعلیق فدراسیون جودو ما چندین سفر برون مرزی رفتیم و در محرومیت و تعلیق و در زمانی که همه می‌خواستند جودو را سر خورده کنند ما باز افتخار آفرینی کردیم که این برای ما ارزشمند است.

رئیس فدراسیون جودو تاکید داشت: در بازی‌های آسیایی و بازی‌های پیش رو خواهید دید که در این چهار سال محرومیت ما روی جودوی کشور کار کردیم و شک نکنید ورزشکاران ما در مسابقات روی سکو خواهند رفت.

وی با بیان اینکه به جای تخریب بیاییم و از جودو حمایت کنیم، افزود: این در شخصیت جودو نیست. درب فدراسیون جودو و هیأت‌های جودو استانی به روی همه باز است. اگر انتقاد می‌کنید انتقاد سازنده کنید و راهکار هم بدهید.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر