هیچ کس حق ندارد معیشت مردم را فدای منافع شخصی خود کند / وضعیت نانوایی های بناب مورد قبول نیست
هیچ کس حق ندارد معیشت مردم را فدای منافع شخصی خود کند / وضعیت نانوایی های بناب مورد قبول نیست
فرماندار بناب با اشاره به برخی از تخلفات صنفی در سطح شهرستان بناب گفت: هیچ کس حق ندارد معیشت مردم را فدای منافع شخصی خود کند.

به گزارش صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز جلسه  ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با تاکید بر ضرورت حضور و پایش میدانی مدیران دستگاه های اجرایی از قیمت محصولات و کالاهای اساسی اظهار داشت: گاها گزارش های ارائه شده از وضعیت قیمت ها دقیق نبوده و بدون نظارت و کنترل میدانی خود مدیران، تصمیمات اتخاذ شده از دقت کافی برخوردار نیستند

فرماندار بناب در همین راستا به ناکافی بودن نظارت ها بر کیفیت نان و سطح تخصیص آرد سهمیه ای به نانوایی ها و … اشاره کرد و گفت: قیمت و سهمیه نانوایی ها هر روز باید کنترل شود.

وی با بیان اینکه به شخصه از وضعیت نانوایی های بناب راضی نیستم گفت:  ارائه هرگونه مجوز و پروانه فعالیت به نانوایی‌ها را مشروط به داشتن تخصص و مهارت در افراد و نیاز مناطق دانست.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه دبیرخانه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار ذیل کارگروه تنظیم بازار و بمنظور پیگیری مستمر، تقویت رصد و پایش در بازار ایجاد شده و نهاد موازی و مستقل نیست، اظهار داشت:ایجاد این دبیرخانه منجر خواهد شد تا مصوبات تنظیم بازار، با قدرت بیشتری پیگیری شوند.

وی همچنین در خصوص سامانه جامع انبار هم گفت: این سامانه فعالیت خود را از دو سال پیش به منظور شفافیت در خرید و فروش ها و در راستای کنترل و تنظیم بازار آغاز کرده است و اکنون پس از دوسال با وجود اطلاع رسانی های گسترده عدم عضویت در این سامانه از طرف عده ای ناانصافی است .

فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه سود جویی عده ای در شرایط تحریم ظالمانه دشمن نباید منجر به ایجاد فشار اقتصادی مضاعف بر مردم شود گفت: با کسانی که می خواهند معیشت مردم را فدای منافع شخصی خود کنند دستگاه های مسئول موظفند با قاطعیت برابر قانون برخورد کنند.

وی از مدیران دستگاه ها خواست تا در خدمت به مردم و نظام رضای خداوند را در نظر گرفته و تلاش شبانه روزی داشته باشند و تا آخرین لحظه که مسئولیتی دارند آن را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/ ز