وضعیت آب شرب فعلی شهرستان در شأن مردم بناب نیست/ مسئولان باید در بین مردم بوده و از نزدیک صدای آنها را بشنوند
وضعیت آب شرب فعلی شهرستان در شأن مردم بناب نیست/ مسئولان باید در بین مردم بوده و از نزدیک صدای آنها را بشنوند
امام جمعه بناب با اشاره به برخی از مشکلات و مطالبات مردم شهرستان گفت: در حال حاضر وضعیت آب شرب در شهرستان بناب مناسب نبوده و انتظار داریم مسئولان در راستای رفع این مشکل تمام تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در جمع مسئولین و روسای ادارات بناب خدمت رسانی به مردم را مهمترین رسالت و وظیفه مسئولین شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: پروردگار به مسئولان این فرصت را داده است تا به مردم خدمت کنند و انتظار داریم مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم با یکدیگر رقابت کنند.

امام جمعه شهرستان بناب با اشاره به توسعه و پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران از زمان تشکیل انقلاب اسلامی گفت: در زمان پهلوی کشور ما وابستگی بسیار زیادی در تمام عرصه ها به بیگانگان داشت ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از ابر قدرت های دنیا معرفی و شناخته می شود.

رئیس شورای فرهنگی بناب با اشاره به برخی از مشکلات و مطالبات به حق مردم شهرستان گفت: متاسفانه در حال حاضر موضوع آب شرب و آسفالت ریزی معابر و خیابانها مهمترین مطالبه مردم می باشد که انتظار داریم شهرداری بناب نیز در راستای زیباسازی شهر بناب و بهسازی خیابان های اصلی تلاش بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت فعلی آب شرب شهرستان بناب گفت: وضعیت فعلی آب شرب شهری و روستای بناب در شأن مردم نبوده و انتظار داریم مسئولان در راستای رفع این مشکل هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه شهرستان بناب در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت  هفته دولت گفت: مسئولان می‌بایست مردمی بوده، مشکلات و صدای آنها را از نزدیک شنیده و برای خدمت به آنها می بایست شبانه روز تلاش کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی