وضعیت کرونا در بناب قرمز است/ متاسفانه عده ای هنوز بحث کرونا را جدی نگرفته اند/ ظرفیت نمونه گیری در مرکز غربالگری عسگر آباد بسیار محدود است
وضعیت کرونا در بناب قرمز است/ متاسفانه عده ای هنوز بحث کرونا را جدی نگرفته اند/ ظرفیت نمونه گیری در مرکز غربالگری عسگر آباد بسیار محدود است
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب وضعیت کرونا در بناب را قرمز عنوان کرد و گفت: متاسفانه عده هنوز کرونا را جدی نگرفته اند و به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی شیوع کرونا در این شهرستان افزایش پیدا کرده است.

سرکار خانم دکتر کبیری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب وضعیت کرونا در سطح شهرستان و قرمز عنوان کرد و گفت: متاسفانه باید بگویم تعداد افراد مبتلا به بیماری در بناب افزایش پیدا کرده است و روزانه تعداد زیادی به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می کنند.

وی با تأکید بر اینکه متاسفانه عده‌ای هنوز بحث کرونا را باور ندارند تصریح کرد: به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی شاهد این هستیم تعداد افراد مبتلا شده به این ویروس سیر صعودی پیدا کرده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب ظرفیت نمونه گیری تست کرونا در مرکز غربالگری عسگرآباد را محدود عنوان کرد و گفت: مردم باید آگاه باشند که در این مرکز روزانه حداکثر ۵۰ الی ۶۰ محیط نمونه گیری برای تست کرونا وجود دارد و با توجه به اینکه سهم روزانه استان چیزی حدود ۹۰۰ محیط نمونه است درخواست افزایش محیط نمونه برای بناب بسیار سخت می باشد.

دکتر کبیری در خصوص عدم رضایت مردم از نحوه برخورد برخی از پرسنل مرکز عسگر آباد گفت: حجم مراجعه به این مرکز بسیار بالا است و پاسخگویی و برآورده کردن انتظارات قطعا موجب خستگی پرسنل این مرکز می شود اما ما تاکید داریم که با مردم با ارباب رجوع با آرامش برخوردکنند و قطعا اینگونه خواهد بود.

وی در پایان نقش مردم در جلوگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا را بسیار مهم دانست و گفت: مردم ابتدا خود می بایست فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت کنند اما متاسفانه نه‌تنها عده ای از این کار دوری می‌کنند بلکه در مراسمات و تجمعات نیز شرکت کرده و موجب آلودگی محل می شود.

انتهای پیام / زهرا احمدین