پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه های روستایی بناب/ اعتبارات ملی کفاف بدهی های راهداری و حمل و نقل بناب را نمی دهد
پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه های روستایی بناب/ اعتبارات ملی کفاف بدهی های راهداری و حمل و نقل بناب را نمی دهد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب با بیان اینکه اعتبارات ملی برای راهداری و حمل و نقل جاده ای حدود ۴ میلیارد تومان می باشد اما کفاف بدهی های راهداری و حمل و نقل بناب را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی سلیمانی فر صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب با اشاره به اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی برای آسفالت ریزی راه های روستایی شهرستان بناب در سال جاری گفت: از این مقدار ۸ میلیارد تومان از محل قیر رایگان و مابقی می باید به صورت پیمانکاری پرداخت شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب با بیان اینکه اعتبارات ملی برای راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب در سال ۱۴۰۱ حدود ۴ میلیارد تومان می باشد، گفت: با توجه به حجم بدهی پیمانکار این مبلغ برای شهرستان بناب کافی نمی باشد.

وی افزود: در حال حاضر پیمانکار جهت آسفالت ریزی راههای روستای شهرستان بناب ۱۸ میلیارد تومان طلب دارد که اعتبارات ملی در سال جاری برای راهداری و حمل و نقل جاده ای تنها ۴ میلیارد تومان بوده و می بایست اعتبارات این حوزه ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

سلیمانی فر افزود: با توجه به قیمت بالای مصالح و سایر زیرساخت ها و تورم موجود، پیمانکاران بدهی خود را از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب زود به زود مطالبه می کنند، لذا امیدواریم اعتبارات خوبی از طریق دولت برای استراتژی و بهسازی راه های روستایی شهرستان بناب تخصیص داده شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی