پروژه های نیمه تمام باید هر چه سریع تر تکمیل شوند
پروژه های نیمه تمام باید هر چه سریع تر تکمیل شوند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه استادیوم 15 هزار نفری بناب گفت: این طور پروژه ها که 10 سال باقی مانده اند باید هر چه سریع تر تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،  محمد باقری بنابی صبح امروز  در حاشیه مراسم افتتاح زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب اظهار داشت:از مسئولان کشوری و استانی قول صدر صد گرفته‌ایم که استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را امری مهم عنوان کرد و گفت: پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب یکی از مهمترین پروژه‌های استانی و حتی ملی محسوب می‌شود که می بایست هرچه سریع‌تر تکمیل گردد.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به مراحل اتمام سالن باستانی واقع در استادیوم بناب گفت: این سالن باستانی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم بنا در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و کسانی که در اتمام این پروژه تلاش می‌کنند گفت علاوه بر این پروژه پروژه بیمارستان ۲۰ تختخوابی و رگذر شرقی نیز می‌بایست با قدرت و پیگیری‌های بیشتری به اتمام برسد