پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر بناب به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولان
پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر بناب به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولان
اعضای شورای اسلامی شهر بناب به مناسبت فرارسیدن ۱۲ آذر ماه روز جهانی معلولین اعضای شورای اسلامی شهر بناب طی پیام این روز را به جامعه افراد دارای معلولیت در شهرستان بناب تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ آذر ماه روز جهانی معلولین اعضای شورای اسلامی شهر بناب طی پیام این روز را به جامعه افراد دارای معلولیت در شهرستان بناب تبریک گفتند

پیام تبریک بدین شرح می باشد:

دوازده آذر ماه مصادف با سوم دسامبر روز جهانی معلولان است.روزی متعلق به عزیزانی که با تلاش وصف‌ناپذیر خویش از نارسایی چشمان نابینا ، گوش‌های ناشنوا و پاهای ناتوان فراتر رفته‌اند تا ثابت کنند که معلولیت، محدودیت نیست.

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به ارزش‌ها و توانایی‌های همنوعانی که با معلولیت‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و نیزبازبینی دراقدامات انجام شده جهت احیای حقوق معلولان و اصلاح نوع نگرش عمومی و فرهنگ‌سازی نسبت به پدیده معلولیت در جامعه. این روز، روز تکریم و تجلیل از کسانی است که علی‌رغم محدودیت‌های جسمی،با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و با خودباوری و تلاش و جدیت، سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

شورای اسلامی شهر بناب ضمن بزرگداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان وخانواده‌های محترم وصبور آنان توفیقات این عزیزان را در عرصه های مختلف و آرزوی فرصت خدمتگزاری به این بزرگواران را از بارگاه حق تعالی مسالت می نماید.

  • نویسنده : داود زیبائی