پیام تبریک رئیس جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام تبریک رئیس جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب متن پیام مدیر جهاد کشاورزی به صورت زیر است: بسمه تعالی مقام معظم رهبری در مورد هفته دفاع مقدس یادآور شدند: حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال […]

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب متن پیام مدیر جهاد کشاورزی به صورت زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری در مورد هفته دفاع مقدس یادآور شدند: حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است

روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

ایران هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران ایثارگر، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری کند تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

روح اله خیری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب

  • نویسنده : داود زیبائی