پیام تبریک رئیس اداره صمت شهرستان بناب به مناسبت روز کارگر
پیام تبریک رئیس اداره صمت شهرستان بناب به مناسبت روز کارگر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب به مناسبت روز کارگر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش صدای بناب، رئیس اداره صمت شهرستان بناب به مناسبت روز کارگر پیام تبریکی صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«اگر می‌خواهیم از تولید ملی کشور حمایت بکنیم، باید از کارگران حمایت بکنیم. حمایت از کارگر در واقع حمایت از ثروت ملی است، یعنی یک کشور اگر کارگرش فعال و بانشاط باشد، خوب کار کند، این کشور به ثرورت ملی می‌رسد.»حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)

یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کارگر مزین است، یادآور تجلیل و تقدیر از زحمات قشر زحمتکشی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب کارگران عزیز کرد.

کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه همه‌ جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است و هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و در کنار همه کمبودها از هیچ تلاشی برای اعتلا کشور فروگذار نمی‌کنند.

کارگران پر تلاش شهرستان بناب به عنوان سرمایه انسانی، اجتماعی و اقتصادی قطب صنعت استان با تکیه بر خلاقیت، نوآوری و تلاش مجاهدانه خویش، پیشرو و پیشگام بوده و امروز نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» کمر همت بسته اند تا با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تحقق این شعار راهبردی گام بردارند.

اینجانب به پاس زحمات صادقانه و صبوری در برابر کم و کاستی‌ها، این روز را به یکایک کارگران متعهد و تلاشگر شهرستان بناب که همواره گره‌گشای چرخ اقتصادی شهرستان بوده‌اند تبریک عرض نموده، و توفیق روز افزون آنان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حبیب خانبابایی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب

  • نویسنده : ندا خانی