‍ پیام فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت حماسه “۹ دی”
‍ پیام فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت حماسه “۹ دی”
فرمانده انتظامی بناب در پیامی فرارسیدن حماسه عاشورایی "9 دی" را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، متن پیام سرهنگ”رحمان عبدی” به شرح زیر است؛

ملت سرافراز و نستوه ایران اسلامی در یک آزمون بزرگ و تاریخی، با خلق حماسه سترگ ۹ دی سال ۱۳۸۸نشان داد که طراحی کودتا، جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تأثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نداشته است و حماسه عاشورایی ۹ دی به آینه تمام‌نمای هوشیاری و دشمن‌تراش ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی برای همیشه بدل شد.

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

روز نهم دی،روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

این روز به یاد ماندنی، نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که با حضور به موقع خود در صحنه و عبور از فتنه سهمگین جبهه استکبار، نشان دادند مکر وحیله شیاطین که حتی دامنگیر برخی خواص شد، در قلب هایی که مملو از عشق به ولایت است، راهی نخواهد داشت.

اینجانب ضمن گرامی داشت این حماسه بزرگ اعلام می نمایم که خادمان مردم در فرماندهی انتظامی شهرستان بناب در راستای حفظ وحراست ازارزش های والای انقلاب اسلامی و تأمین نظم و امنیت عمومی جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب
سرهنگ رحمان عبدی

  • نویسنده : داود زیبائی