پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت ۱۳ آبان/ دعوت از مردم ولایتمدار بناب جهت حضور باشکوه در راهپیایی
پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت ۱۳ آبان/ دعوت از مردم ولایتمدار بناب جهت حضور باشکوه در راهپیایی
سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت 13 آبان پیامی صادر و از مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان جهت شرکت باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

🔹مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و فریضه و مطلوب اسلامی است‌ امام خامنه ای مد ظله العالی

 

🔹سیزده آبان برگ زرینی از کتاب سراسر افتخار وحماسه ی انقلاب اسلامی است. روزی که در آن فرزندان امام و صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پایه های استکبار را به لرزه در آوردند، روزی که به واسطه عظمت خود لقب یوم ا… یافت. علاوه بر جنبه های  مهم اعتقادی وآرمانی سیزده آبان، علت اینکه از این روز بعنوان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)یاد می شود، فراگیر بودن آثار سازنده وانقلابی حوادث واتفاقات آن در سطح منطقه وجهان است. بالاخره دنیا دید وفهمید که در مقابل استکبار آمریکا و دولتهای ظالم و متجاوز هم میتوان ایستاد و هوشمندانه وشجاعانه فریاد نفرت و ننگ برسرشان کشید.

 

🔹امسال درحالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان را هستیم روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است.مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند. رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

 

🔹اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، سپاه ناحیه بناب ضمن دعوت از عموم ملت شهید پرور شهرستان بناب جهت حضور پرشکوه در بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اعلام می‌دارند؛ همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت کرده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهد یافت و در گام دوم انقلاب با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهد بود.

 

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب

  • نویسنده : داود زیبایی