پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت هفته بسیج/ برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در طول این هفته
پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به مناسبت هفته بسیج/ برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در طول این هفته
فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تبریک هفته بسیج، از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در طول این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری صیح امروز همزمان با آغاز هفته بسیج ضمن تبریک این هفته به تمامی بسیجیان جان بر کف شهرستان، گفت: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان پور شور و مدافعان عاشق صادق است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جبهه مقاومت و مدافعان حرم و تاکید بر ضرورت تداوم راه آنان گفت: بسیج سرمایه نرم نظام است که با تشکیل و فعالیت های آن نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است.

 

وی افزود: نیروهای بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی در سایه اعتقاد معنوی و ولایتمداری، جانانه‌ترین دفاع را از کشور داشتند و کارنامه درخشان و الگوی کم نظیری از مقاومت اسلامی را خلق کردند.

 

سرهنگ پاسدار اسفندیاری ادامه داد: هفته بسیج که امسال برنامه های آن با شعار «بسیج، امید ملت ایران» اجرا می شود، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی، فرهنگی هنری، ورزشی، خدمت رسانی و همایشی به همت ناحیه مقاومت بسیج بناب، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب با برشمردن برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان بناب، افزود: برگزاری همایش اقتدار بسیج در سوم آذر، غبارروبی مزار شهداء، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی و خانواده شهدای بسیجی، برگزاری یادواره های شهدا و طرح آبروی محله، برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیین در مساجد و مدارس، برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای و بیش از ده ها برنامه دیگر از جمله این برنامه هاست.

 

وی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه، پویش در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: این برنامه ها از امروز آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : داود زیبایی