پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی
پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم بابصیرت استان در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کردند.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی متن پیام به این شرح است: «مردم آگاه و همیشه در صحنه استان! در جشن ملی ۱۱ اسفند، شما با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌تان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب “دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید” کردید.

قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیرو‌های انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیئت‌های اجرایی و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنیم.

همچنین از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات استان که دوشادوش همدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنیم.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است و امیدواریم منتخبان مردم با توجه جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند».